一封好友的祝福 帶來滿滿的溫暖和關懷

在你看來或許是遲來很久的卡片(哈哈...我略過上面的開頭的一行字) 但是神讓它在最需要的時候到達

我知道神透過你激勵也安慰我

" 看到這卡片, 不知怎麼就想到你" 這是你也是神給我最大的鼓勵 多希望自己永遠在神眼中就是這樣.

或許你不知道, 但是神真的使用你作了很多奇妙的事

一直求神幫助我像你一樣把關心和愛深切地分享給周圍的人 只是我還在學習 

常常搞砸 但是我知道神會教導我


今天聽到同恩的這首歌 一整個晚上不斷地重覆 如同第一次聽到的時候一樣

過了一年 別人在我身上有看到更多耶穌的影子嗎 ? 我不知道

我只知道我需要更多天父的憐憫和恩典 基督的愛和醫治 聖靈的能力和同在

在效法耶穌走十字架的道路上 每每跌倒 傷了別人 也傷了自己

 只希望一次一次的破碎 能夠反射出更多耶穌的身影 讓別人看見 

 Do They See Jesus In Me


原唱 Joy Williams
原曲 Pete Carlson/Amy Roth
原專輯 Do They See Jesus In Me

Is the face that I see in the mirror

The one I want others to see

Do I show in the way that I walk in my life

The love that you’ve given to me

My heart desires to be like you

In all that I do all that I am



Do they see Jesus in me

Do they recognize your face

Do I communicate your love

And your grace

Do I reflect who you are

In the way I choose to be

Do they see Jesus Jesus in me



It’s amazing that you’d ever use me

But use me the way you will

Help me to hold out a heart of compassion and grace

A heart that your spirit fills

May I show forgiveness and mercy

The same way you’ve shown it to me



Well I wanna show all the world

That you are the reason I live and breathe

So you’ll be the one that they see

When they see me

arrow
arrow
    全站熱搜

    yukaku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()