close
   
 
 本歌曲僅供試聽, 請勿轉為其他營利之用途 
 著作相關權利歸屬於城市豐收教會 City Harvest Church 
 
 Take all of me 獻上我心
 
 You call us to follow   And we place all we have into Your hands  
   你呼召我跟從    而我將一切放在你手中
  You're all that we desire 
   唯有你是我所求
  You show us Your kingdom  Built into our hearts forevermore   
   主你國度彰顯    在我心中建立到永遠
  Jesus our lives belong to You 
  耶穌我生命屬於你
  Take all of me  I give You my all for all of You  
   獻上我心 我願用一切換你所有
  Move in Your power 
Open the heavens Lord today 
   你大能運行 主你天上國度降臨
  Take all of me  Make us Your light for all to see 
   獻上我心 願為真光照亮虛空
  Change this world we live in 
   改變我們的世界  
   Let Your harvest in Let Your harvest in
  降下你聖靈 降下你復興
   
  Take All me for all of Me All cause of Your fire
  獻上一切換你所有 聖靈點燃我心
  Take All me for all of You  You are my heart desire
  獻上一切換你所有 你是我心渴慕
 
  這是City Harvest Church的一首歌, 最近每次聽到這首歌都很感動, 很希望跟大家分享.
  昨天在雜誌上看到一句話:  
  當我們忠於自己, 發揮潛力, 那就是最靠近上帝的地方.

   我相信作者不是基督徒, 但這句話卻深深打動我的心.

 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yukaku 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()